بهترین مراکز خرید و اقامتی جزیره کیش
نوشته شده توسط : mali

پرسش: بهترین زمان خرید در جزیره کیش

مینوچهر کرمانی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/12

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در مورد زمان مناسب برای خرید در جزیره کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی تور کیش نوروز 97 - اگر با قصد خرید به جزیره کیش سفر می کنید تا حد امکان بهتر است در روز اول سفرتان خرید عمده ای انجام ندهید و بیشتر به ارزیابی بازارها بپردازید. قبل از بازدید از بازارها بهتر است یکبار موقعیت آنها را بر روی نقشه مرور کنید. بسیاری از بازارها در نزدیکی هم واقع شده اند و شما به راحتی می توانید پیاده بین آنها تردد کنید.

برای خرید پوشاک در نظر داشته باشید که تقریبا هیچ برندی نمایندگی مستقیم در کیش نداشته و مارک ها ( تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و ...) اوریجینال نمی باشند.

قیمت پوشاک تقریبا 10 تا 20 درصد ارزانتر از شهرهای دیگر بوده و بدون در نظر گرفتن مارک و برند ممکن است نسبت به قیمتشان کیفیت خوبی داشته باشند. گردشگران گرامی تور کیش بهمن 96 هنگام خرید پوشاک حتما کالای خود را از همه نظر بررسی نمایید. (بخصوص در زمان حراج فروشگاهها)

باتوجه به اینکه جزیره کیش داری آب و هوای به شدت مرطوب است در هنگام خرید اجناس بخصوص پوشاک توجه نمایید که رطوبت روی کالای مورد نظرتان اثر نگذاشته باشد. لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن را حتما از فروشگاهها و نمایندگیهای معتبر بخرید. قیمت این لوازم بعضا تا 30 درصد ارزانتر از نمایندگیهای تهران می باشند.

در روز آخر مسافرت حتی المقدور از بازارها خرید ننمایید که در صورت نیاز به تعویض کالا یا بازگشت به فروشگاه مربوطه دچار مشکل نشوید.

معرفی مراکز خرید در جزیره کیش:

مرکز تجاری پردیس۲، مرکز تجاری کیش و مرکز خرید مروارید، سه مرکز خریدی هستند که به مسافران همیشگی تور کیش دی 96 توصیه‌اش می‌کنند. از این مراکز خرید می‌توان اجناس با کیفیتی را با قیمت‌های نسبتا ارزان تهیه کرد، ولی این موضوع نیز بستگی به این دارد که چقدر برای خرید پول کنار گذاشته باشید. بیشتر برندهای معتبر در این مراکز خرید شعبه دارند ولی اصل “خوب گشتن” را نیز نباید فراموش کرد. در این مراکز خرید انواع و اقسام لباس و کیف و کفش را می‌توان پیدا کرد.

گران‌ترین مراکز خرید کیش پردیس ۱، پردیس ۲ و مرکز خرید دامون است که هم برای خرید مناسبند و هم تفریح. اگر به دنبال اجناس ارزان هستید باید راه مراکز خریدی چون پانیذ، ونوس و مروارید را در پیش بگیرید که اجناسشان هم از نظر کیفی قابل اعتماد است و هم ارزان‌تر است. اگر به دنبال اجناس خیلی ارزان هستید در نزدیکی بازار مروارید سری به بازار لوازم چینی بزنید که اجناسشان معمولا بیشتر از ۲۰ هزار تومان نیست. ضمن اینکه بازار صفین عرب‌ها و مجتمع تجاری پارس خلیج فارس را از یاد نبرید.

شکلات و قهوه جزء سوغاتی‌های کیش است و در اینجا قیمت شکلات و قهوه نسبت به شهرهای دیگر پایین تر است. تقریبا همه مراکز خرید کیش در تور کیش اسفند 96 نیز شکلات فروشی‌های زیادی دارند، ولی افرادی که زیاد به جزیره کیش سفر می کنند، معتقدند در کیش شکلات و قهوه را باید از فروشگاه‌های آرتا کیش خرید. قیمت شکلات در فروشگاه‌های آرتا کیش که در همه مراکز خرید شعبه دارد معقول‌تر و تنوع آن نیز بیشتر است.

لباس ست ورزشی و لباس مجلسی زنانه را باید از بازار پردیس ۱ خرید که تنوع زیادی دارد. برای خرید لباس نوزاد و بچه گانه باید به بازار مرجان رفت. پاساژ پارس خلیج فارس و بازار عرب‌ها نیز لباس‌های نوازد خوبی دارد. برای خرید عطر بازار زیتون بهترین گزینه است و می‌توان به اصل بودنش هم اعتماد کرد. خیابان صدف پر از سوپرمارکت و مغازه‌هایی است که می‌توان خرید روزانه را از آنها انجام داد.

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,قنات کیش

صادق توکلی صدر

تاریخ طرح پرسش: 96/05/07

 

پرسش: سلام و عرض ادب خدمت شما، در مورد جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر قنات کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مجموعه قنات با تغییر کاربری به یک شهر زیر‌زمینی شگفت‌انگیز بدل شده که بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاریز کیش خوانده می‌شود.

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می‌کرده است. قنات کیش در مقایسه با سایر قنات های ایران از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه نیست، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، در زمان خود از پیشرفته ترین قنات ها بوده است. شهر کاریز در عمق شانزده متری زیر زمین قرار دارد.

دو ویژگی شگفت انگیز کاریز : اول اینکه کاریز در دل تنها جزیره مرجانی دنیا واقع است. دوم آنکه تنها بنایی است که  در تور لحظه آخری کیش سقف مملو از صدفها و مرجانهای طبیعی است.

سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن آکنده از سنگواره، صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی دویست و هفتاد تا پانصد و هفتاد میلیون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسایی و دارای شناسنامه رسمی است.

شایان ذکر است که خاک های برداشتی از شهر زیر زمینی کاریز از خواص درمانی بالای دارد و در گل درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این امر با خدمات مختلفی نظیر تاسیس مراکز اقامتی، تجاری و تفریحی در زمینی به مساحت 60000 متر مربع در بخشی از زمین کاریز ساخته شده است. زمین سطحی کاریز به پارک وسیعی تبدیل خواهد شد که متشکل از دو تپه مرتفع با چشم اندازی بی نظیر خواهد بود و این تپه ها از خاک های برداشت شده زیر زمین ساخته می شوند.

در تور کیش دی 96 برای بازدید از صدف ها و مرجان ها دو راه وجود داشته، یکی بازدید از موزه های طبیعی و دیگری غواصی در آبهای آزاد و در حال حاضر فصلی نو و استثنایی در پیش روی افرادی که علاقمند به طبیعت هستند آغاز شده تا بدون واسطه بتوانند از بزرگترین مجموعه مرجانی بازدید نمایند.

کاریز واژه فارسی قنات است و در زمان قدیم برای هدایت آبهای زیر زمینی استفاده می شد. شهر زیر زمینی کاریز کیش با توجه به مزیت های منحصر بفرد آن نظیر مرجانی بودن جزیره، آب شیرین قنات، هوای خنک در زیر زمین و سقف مرجانی آکنده از فسیلهای با قدمت بسیار زیاد در فهرست مهمترین عمارت های جهانی قرار می گیرد.

 

 كاريز كيش

كاریز كيش 

پرسش: نرخ هتل تماشا کیش,نرخ 5 نفر هفته آینده

بابی بیژنی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/04

 

پرسش: سلام بابت اطلاعات خوب سایتتون متشکرم و امیدوارم همیشه موفق باشید، در مورد نرخ هتل تماشا کیش برای 5 نفر و 2 شب انتهای هفته آینده ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سه ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است. هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. حداقل قیمت تور کیش  نرخ هتل تماشا کیش به مدت 2 شب با خدمات صبحانه، نهار، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات فرودگاهی گردشگری برای هر نفر معادل 395000 تومان می باشد.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش بهمن 96 شامل: سرو صبحانه، نهار و شام، ترانسفر رفت، رستوران، لاندری، ماهواره، پارکینگ، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات اختصاصی، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش 

پرسش: تخفیفات خدمات گردشگری کیش

ایمان فخاری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/02

 

پرسش: سلام ، ممنون میشم پیرامون نحوه گرفتن تخفیفات گردشگری کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شما با خرید تور از مجموعه چهارفصل می توانید از تخفیفات خدمات گردشگری کیش بهره مند گردید.

آیتم ها و خدامت گردشگری شامل موارد زیر هست:

پارک دلفین، قلعه وحشت، طلسم مومیایی، سینما چهاربعدی، جایرو کوپتر، کشتی های تفریحی نظیر: نوید و دنا، کشتی آکواریوم نظیر: سیمرغ، گردشگر یک، ستاره، طوطیا، بلک آی، کلوپ تفریحاتی دریایی نظیر: غواصی، پاراسل، شاتل، جت اسکی، اسکوتر زیرابی، جنگ های نظیر: جنگ شبخند ایرانی، پازل شو، ایرانیا، دینامیت شو، شمارش معکوس، باغ پرندگان، ورودی رستوران های همراه با موسیقی زنده

جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای نحوه رزرو تور کیش نوروز 97 و رزرو خدمات گردشگری تورها با شماره های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید تا از راهنمایی کارشناسان گردشگری بهرمند گردید.

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

 

7





:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید و اقامتی جزیره کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش,معرفی تور کیش,رزرو هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: